wtorek, 30 kwietnia 2013

WHITE&RED

Lato w tym roku przyszło zdecydowanie póżniej, i tak na prawde nie mamy jeszcze dużych upałów.
Planuje wskoczyć w zwiewną sukienkę od dawna, ale jeszcze bedę musiała poczekać..
Aura za oknem jest słoneczna i ciepła, ale nie upalna, wiec postanowiłam pokazać się Wam w długich czerwonych spodniach. Połączyłam to z klasyczną bielą, przełamując butami w paski. 
Jak Wam się podoba?















KOSZULA  BUTY  -  SH  |  RAMONESKA  -  RESERVED  |  SPODNIE  PIERŚCIONEK  -  H&M  |  TOREBKA  -  STRADIVARIUS

19 komentarzy:

  1. Spodnie mają piękny kolor. Cały zestaw bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Uwielbiam takie kolory na lato, bardzo kojarzą mi się z marynarskim stylem :))
    Obserwuję i zapraszam do tego samego ;)

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwone spodnie pasują do Ciebie, a najbardziej do czarnych włosów!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten zestaw! Bardzo mi się podoba. Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połączenie kolorow - patriotyczne haha :D świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam ten pierścionek;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie to wszystko ze sobą wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! ♥ Pasuje Ci :)
    Podoba mi się :)

    zapraszam do mnie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. love the outfit,you look amazing!!
    would you like to follow each other?
    http://inyasuniverse.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny, wiosenny look! Żywe kolory w twoim wydaniu są świetne :))
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne połaczenie kolorystyczne !

    OdpowiedzUsuń
  12. No po prostu nie mogę się napatrzeć :) Jesteś niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie! Podobają mi się buty, są bardzo ciekawe, a do tego zakupione w sh:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Piękna kurteczka :)

    Zapraszamy do nas jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń