wtorek, 23 lipca 2013

DENIM SHIRT

Długo brakowało w mojej szafie dżinsowej koszuli, zdecydowanie za długo ;) W końcu doczekałam się, potrzebowałam takiej z jasnego dżinsu, którą również będę mogła założyć do ciemniejszych spodni tworząc ciekawy kontrast. Tym razem połączyłam ją z bielą, chciałam stworzyć wakacyjny set, idealny na wycieczkę czy spacer. Czy mi się udało, nie wiem, sami oceńcie. Co o nim sądzicie ?

















KOSZULA  -  PRIMARK  |  TOP  -  STRADIVARIUS  |  SPODENKI  -  RIVER ISLAND SH  |  TOREBKA  -  SH  |  BOTKI  -  STRADIVARIUS  |  BRANSOLETKA  -  SIX

16 komentarzy:

  1. u mnie dalej brakuje takiej koszuli, chociaż też mi się podoba od dawna hah ;D ślicznie wyglądasz i sexownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! fajnie te buty wyglądają do szortów! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny letni look :) będę zaglądać!
    Buziaki,Malwina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znalazłam jeszcze doskonałej koszuli dla mnie ale Twoja podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało, udało :) Świetny zestaw, sama bym się tak odziała :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna koszula :)
    zapraszam do wspólnego obserwowania : http://stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja znalazłam idealną koszulę ( z koronką ) ale niestety była tylko XL i nie mogłam kupić, także cierpliwie szukam drugiej takiej i znaleźc nie moge.
    świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie :)

    venuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że świetnie Ci się udało super stylizacja

    p.s. ładny brzuch

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny look , przepiękne buty

    OdpowiedzUsuń