środa, 17 lipca 2013

PINK ACCESSORIES

Wszyscy zgodzą się z tym, że różowy jest jednym z tych kolorów, których trudno nie zauważyć. Dlaczego by więc nie zaszaleć latem. To właśnie różowy, zaczynając od odcienia pudrowego, a na elektryzującej fuksji kończąc króluje tego lata. Zarówno w ubraniach jak i wszelkich dodatkach. Nie preferuje go jako całość stroju lecz jako dodatek sprawdza się znakomicie. Postawiłam na różowe szpilki oraz szminkę. Jak Wam się podoba?













BLUZKA  -  TOPSHOP SH  |  SPÓDNICA  -  RESERVED  |  TOREBKA  -  NN  |  SZPILKI  -  @  |  NASZYJNIK  -  H&M

15 komentarzy:

  1. świetna stylizacja! :)
    W butach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz, bardzo kobieco:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz;) całość świetnie się dopełnia. Szpilki - jestem na TAK!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany zestaw. Bluzka najbardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) zastanawiam się nad takimi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja i te boskie szpilki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. wszędzie, gdzie nie spojrze różowe szpilki, chyba znów coś mnie ominęło w szaleeee!!
    p.s zapraszam do mnie na nowe posty!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę wejść na twój profil, wyskakuje błąd:(

      Usuń
  8. Bardzo fajny Look super polaczenie sppdnicy z t shirtem lubie takie zestawienia pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes cudowna! piękna uroda! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygladasz ;)
    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można kupić takie szpilki? Nie mogę takiego odcienia różu dostać:(

    OdpowiedzUsuń