piątek, 4 października 2013

AUTUMN

Jesienno-zimowa aura działa na nas najczęściej dość depresyjnie, a przyroda od października do kwietnia nie oferuje zbyt wielu kolorów. Dni mamy już bardzo zimne wręcz wieczorami mroźne. Udało mi się jednak uchwycić promienie słoneczne, które niestety staną się rzadkością.
Dzisiejszy post w odcieniach brązu, idealnie nadający się na jesienne spacery. Co o nim sądzicie?


















                                                            NARZUTKA  TOP  -  SH  |  TOREBKA  -  @  |  BOTKI  -  STRADIAVIURS  |  SPODNIE  -  RESERVED

14 komentarzy:

  1. czy spodnie są a'la skóra? bo nie mogę tego obczaić na zdjęciu :( narzutka mi się podoba, szukam czegoś takiego, może jednokolorowej, ale takiej grubej, ale nie ma :(
    i czy zdjęcia są wykonywane w Twoim ogrodzie?; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spodnie są a'la skórkowe ;)) Zdjęcia niestety nie są robione w moim ogrodzie:(
      Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  2. sweter jest genialny! :)
    mam prośbę, poklikałabyś u mnie w bannery? z góry wielkie dzięki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Długie sweterki to coś co zdecydowanie uwielbiam nosić jesienno-zimową porą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. narzutka jest super ;) idealna na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw idealny, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny zestaw na jesień!! :) Naprawdę PRZEśliczny sweter, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweter i torebka !

    http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mi sie brdzo podoba :) ogolnie stylizacja świetnie dobra wszystko do siebie pasuje :) takze ode mnie 6+:D

    OdpowiedzUsuń