środa, 12 marca 2014

FUR VEST

Idealnym dodatkiem na wiosenne spacery są futrzane kamizelki. Możliwość ich noszenia jest nieograniczona. Futrzaki same w sobie są mocnym akcentem, wiec jako całość możemy postawić na jeden bazowy kolor, który w zupełności wystarczy. I tak zrobiłam tym razem. Jako główny kolor postawiłam na czerń, którą przełamałam jasną kamizelką. Co sądzicie o tej stylizacji? 








KAMIZELKA  T-SHIRT  -  SH  |  TOREBKA  -  ZARA  |  NASZYJNIK  -  APART  |  BOTKI  -  @  |  SPODNIE  -  RESERVED

8 komentarzy:

  1. Kamizelka cudna :)

    http://ewelinna20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie :) ładny naszyjnik ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cialgle szukam idelanej kamizelki ale torebka jak najbardziej w moim guscie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny futrzak i świetne buty ;) Bardzo podoba mi się zestaw, świetna propozycja na obecną pogodę :)
    Pozdrawiam ;*
    Marthisse

    OdpowiedzUsuń