niedziela, 11 maja 2014

BLACK DRESS

Czarna klasyczna sukienka, to już kolejna w mojej szafie. Często nazywana małą czarną, stała się podstawową bazą damskiej garderoby. W zależności od okazji przy pomocy dodatków łatwo możemy założyć ją na wiele okazji. Tej z odkrytymi plecami szukałam dość długo, ale warto było. Idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjście bądź wesele. Połączyłam ją ze szpilkami w kolorze nude. Jak Wam się podoba? 










SUKIENKA  -  SH  |  SZPILKI  -  ZARA  |  KOPERTÓWKA  -  @

15 komentarzy:

  1. Warto było szukać.Mała czarna i odkryte plecy, lepiej już być nie może;-)-super!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  2. wow cudna sukienka i Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz! cała stylizacja pasuje! supeer:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz tak kobieco i z klasą! Sukienka ma świetny tył :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ajk tu nie kochać sh ? ;d sukienka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz! uwielbiam szpilki w szpic i takie paznokcie! :)

    zapraszam, jeśli spodoba Ci się - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    http://luxurypauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna szpilki, super wyglądasz :)
    Obserwuję, zapraszam również do mnie, gdzie spotkasz nowe spojrzenie na modę w męskim wydaniu, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest boska ! świetnie wygląda w połączeniu ze szpilkami:)

    OdpowiedzUsuń