sobota, 31 maja 2014

BROWN OVERALLS

Kombinezon, nie jest tak popularny jak sukienki, ale z pewnością bardzo kobiecy. W sklepach możemy znaleźć całe mnóstwo różnych fasonów, z ramiączkami czy bez, długie lub krótkie. Krótkie znakomicie sprawdzą się na wypad do miasta czy spacer. Długie natomiast możemy zakładać na wieczorne wyjścia bądź eleganckie spotkania. Ja tym razem mam na sobie długi w kolorze brązowym. Aby całość wyglądała elegancko zdecydowałam się na szpilki. Jak Wam się podoba? 














KOMBINEZON  -  SH  |  NASZYJNIK  PIERŚCIONEK  -  APART  |  TOREBKA  -  MOHITO  |  SZPILKI  -  STRADIVARIUS

13 komentarzy:

  1. Hej, bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz super stylizacja
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny kombinezon :) i ma oryginalny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja słabość do kombinezonów wielka, a ten Twój fasonem super!Wyglądasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmhmmmm kombinezon śliczny krój i kolor... takie cuda tylko w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon cudo,ale w butach się zakochałam:),masz śliczny uśmiech!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście uwielbiam kombinezony. Sama nie mogę się do nich przekonać, ale u innych podobają mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń