czwartek, 11 września 2014

GRAY CARDIGAN

Wieczory i poranki bywają już bardzo zimne. Z tego względu często decyduje się na jesienne płaszczyki czy narzuty. Są idealną alternatywą i przy tym nasz look nie musi wyglądać nudnie. Tym razem zdecydowałam się na szarą narzutę, która tej jesieni za pewne będzie często gościła na blogu. Tak uniwersalny krój oraz kolor sprawia, że pasuje do wszystkiego. Połączyłam ją z białymi spodniami oraz eleganckim t-shirtem. Jak Wam się podoba?










BLUZKA  -  SH  |  NARZUTA  SPODNIE  -  MANGO  |  BALERINY  -  H&M  |  TOREBKA  -  PARFOIS

21 komentarzy:

  1. podoba mi się cardigan :)

    __________
    a u mnie?
    bluzka, którą sami wybraliście w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, podoba mi się narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous outfit, you look amazing! :D

    I have a new outfit post up and I would love to know your thoughts!

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    x

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! narzutka bardzo fajna sama szukam podobnej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta narzutka. Jestem na etapie poszukiwania podobnej, ale jeszcze nie znalazłam idealnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny cardigan. ma prosty krój, dlatego bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna narzutka:) pasuje Ci, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co powiesz na wspólną obserwację? :-)

      Usuń
    2. Ja juz Cie mam dodaną:) coś mi tu szaleje, przepraszam:)

      Usuń
  8. zastanawiam się właśnie czy na ten sezon nie zaopatrzyc się w taki duży, gruby cardigan :) Twój jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ślicznie jest zdobiony dekolt w tej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie długie sweterki,zwłaszcza w tym kolorze:)<3 pięknie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kardigan super i jeszcze w moim ulubionym kolorze ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny zestaw, piękna narzutka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szary cardigan podbił moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń