wtorek, 23 września 2014

NAVY MIDI

Pogoda z dnia na dzień uległa zmianie. Z ciepłych dni musimy przyzwyczaić się do tych wietrznych i deszczowych. To chyba już ostatnia letnia stylizacja, która zostanie zamieszczona w tym roku. Udało mi się zrobić kilka zdjęć w cieplejszy dzień. Mam na sobie białą bluzkę, którą połączyłam z granatową spódnicą. Do tego założyłam białe baleriny oraz transparentną torebkę. Jak Wam się podoba?












T-SHIRT  -  HOUSE  |  SPÓDNICA  TOREBKA  -  SH  |  PIERŚCIONEK  -  APART  |  BALERINY  -  DEICHMANN 

20 komentarzy:

  1. Piękna spódnica i cudowny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw!

    ___________________
    a u mnie?
    MacDonald Chips w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy, z klasą minimalizm. Jestem na tak :)
    Żałuję bardzo, że powracają do nas niskie temperatury. Tęsknię za swoją zimową czapką i rękawiczkami, ale chętnie pośmigałabym jeszcze w krótkich gatkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna spódnica, rewelacyjne buty ale torebka jest okropna :P zmień ją na klasyczną prostą i będzie idealnie :)
    Moim zdaniem oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz:) jedynie co bym zmieniła to buty na czółenka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous outfit, you look great and I love the blue skirt!! :)

    I have a new post up on the blog, please have a look if you can;

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    x

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i spódnica- cudo!


    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/09/119.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze jakis czas temu nie lubiłam długości midi, w tym roku się zakochałam:) Wyglądasz cudownie, a spódnica jest piękna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie! śliczna spódnica i buciki:**

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszlo ekstra, widze ze zadbalas o kazdy detal :) http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ochotę na transparentną torebkę :) Tylko chyba wolałabym jakąś sztywną kopertówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci w tym koczku:),super jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna spódnica. Bardzo dobrze się prezentujesz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna spódnica. :)
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń