poniedziałek, 29 września 2014

RED BAG

Miejski styl nie musi być nudny. Do pracy czy na uczelnie, możemy sobie pozwolić na odrobinę elegancji. Czerń, biel czy czerwień są to kolory klasyczne, które zawsze sprawiają, że będziemy wyglądać dobrze. Moje dzisiejsze połączenie jest właśnie w takich kolorach. Mam na sobie czarną spódniczkę, którą połączyłam z bluzką w paski. Do tego zdecydowałam się na czerwoną torebkę oraz czarne botki. Co sądzicie o tym połączeniu?









 

                                                                                            BLUZKA  SPÓDNICA  TOREBKA  -  ZARA  |  BOTKI  -  STRADIVARIUS

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz. I chyba wygodnie, no nie?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super torba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buty i torebka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prostu strój :)
    Zapraszam tez do mnie na 2 nowe posty *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam idetyczne botki i uważam je za najwspanialsze buty jakie do tej pory miałam :) A do tej torebki widziałam jeszcze fajniejszy model bucików w Primarku - z delikatnej skórki właśnie w odcieniu torebki :)) Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji ;* http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. torba jest świetna! <3

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne botki i torebka! cały zestaw bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny set,a torba jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka torebka stanowi bardzo ciekawy akcent w takim stonowanym looku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestawienie czerwieni z paskami wyszło genialnie!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Toto's new 'toto' is the perfect nail art for women
    Toto. 'Toto' in the mens titanium braclets Toto snow peak titanium catalog how strong is titanium is titanium steel inspired by the classic rock rock band of the same name, and the TOTO family. polished titanium Toto.com.

    OdpowiedzUsuń